Gyönyörű virágok

Prémium minőség

Pontos szállítás

Biztonságos fizetés

Szállítási információk és díjszabások

A Virágszóró Virágküldés megbízható, exkluzív on-line virágküldő szolgálata a hét minden napján, természetesen ünnepnapokon is Magyarország több településére vállal virágcsokor kiszállítást.

Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépj velünk kapcsolatba!
Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36-30-5348-772 mobilszámon!

A szállítás hétfőtől szombatig 8.00-18.00 óráig, vasárnap és ünnepnapokon 8.00-12.00 óráig történik. 

A szállítási intervallum kisebb településeken eltérést mutathat. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás CSAK időben leadott rendelés, illetve a virágküldő vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges!

Virágos ünnepnapokon (Valentin nap, Nőnap, Anyák napja, Ballagás) a szállítások kért időpontját nem tudjuk percre pontosan teljesíteni, hacsak nem esküvői, illetve kegyeleti kompozícióról, virágról van szó. Természetesen megpróbáljuk a kiválasztott időponthoz legközelebb kézbesíteni a küldeményt, de a sok teljesítés miatt sajnos garantálni nem tudjuk azt. Köszönjük megértésedet.

Expressz szállításért hívj bennünket! 

Kérésedre Budapesten és a vidéki nagyvárosokban akár 4 órán belül is tudunk szállítani.

A kézbesítés időpontját és helyét, amennyiben szükségesnek tartjuk, kollégáink egyeztetik a címzettel a csokor biztos átadása végett. (Természetesen csak általános küldemény kézbesítéséről értesítjük az ajándékozottat, hogy a meglepetés élménye megmaradjon.)
Nem vállalunk felelősséget azért, ha virágküldés sikertelen (pl.: nem érjük el a címzettet, nem veszi át a virágcsokrot), vagy a virágküldeményt nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
Ha Virágfutárunk nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, azaz a kiszállítás -nem a mi hibánkból- meghiúsul, mi telefonon, vagy e-mailben tájékoztatunk Téged a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk a Kézbesítési értesítő hagyása mellett jogosult a virágcsokrot, s ajándékot más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja azt.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, abban az esetben is ki kell fizetni a teljes díjat, amit kiszámlázunk, illetve pénzt nem áll módunkban visszaadni.

Ismételt kiszállításra csak kérésedre és csak újabb szállítási díj ellenében kerülhet sor!
Speciális helyekre, mint temetőkbe, gyárakba, intézményekbe, kórházakba, szállodákba, éttermekbe 

különös figyelemmel add meg kérlek, az adatokat!

A sikeres virágküldés érdekében a címzett helyes elérhetőségét, telefon- vagy mobilszámát add meg!

Minden temetés esetén garantáljuk a kiszállítási időpontot, amennyiben a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adod meg az elhunyt nevét, valamint a  szállítási időt.
Gyárakba és intézményekbe történő kiszállítás esetén kérjük add meg az emeletet, az irodát, a részleget és a szobaszámot. A küldeményt csak a gyár, az intézmény portájára juttatjuk el.
Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük add meg a részleget, osztályt és a szobaszámot. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük add meg a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
Étterembe történő kiszállítás esetén a Virágküldö Ügyfélszolgálatunkkal előre lefixált időpontban kérhető a kiszállítás.

A kiszállítás részleteinek egyeztetése végett, telefonos ügyfélszolgálatunk minden nap szívesen áll rendelkezésedre!

Hétfőtől – Vasárnapig 08:00 – 18:00 óráig
Ünnepnapokon 08:00 – 12:00 óráig bátran hívj minket!

Print Friendly, PDF & Email
Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.